Friday, January 8, 2010

TAHUN 2010 - 8 hb Jan 2010

alhamdulilah dah masuk tahun baru 2010. lama x tulis mgkin sibuk uruskan anak2 yang dah sekolah, aku macam biasa jalani khidupan. alhamdulilah juga aku dapatlah lupakan "iban mualaf" mgkin sbb dah pnat asyik ingatkan dia aja n x ada faedah pn...eh....eh....bodohnya aku.....pada 6 hb aku ada gak sembang dgn wife dia "pempuan gemuk". oklah.....buln baru ni gak hati aku tenang sikit rasa happy lak......lama rasanya x rasa macam ni....ah....ah....

2 comments:

  1. babuslah.. lupekan jer terus.. pandang ke hadapan demi masa hadapan anak2.. :D

    ReplyDelete
  2. terima kasih ziarah my blog..Kata Ibn Qayyim: Jika hari ini ditutup satu pintu dari pintu rahmat, nescaya Allah akan membuka bagimu pintu-pintu yang lain". Teruskan sabar, doa dan usaha.

    ReplyDelete