Wednesday, December 2, 2009

21 hb April 2009

dah lama aku x tulis diari ni, la ni laki aku x ada kat sini. dia pi luar ngara. x lama lagi baliklah tu. skarang ni pn "iban mualaf" dah ada anak. nampak gaya dia pn sronok aja. sjak dah ada anak ni, asyik bawa anak dia aja. yelah org dah ada anak katakan. lama gak dai tunggu khadiran anak tu. tapi aku masih x dapat nak lupakan "iban mualaf" aku pn x tau dah nak buat mcmana, sjak dia ada anak aku adalah tgur dia. itupn masa dia bawa anak dia jalan2. "iban mualaf" ni orangnya pndiam, entahlah aku pn x rasa dan jarang2 ingat dia macam dulu. tapi yang dua prkara ni aku x blh nak lupakan. PERTAMA aku asyik nak tau dia buat apa dan KDUA susah aku nak lupakan dia. dalam shari msti aku akan ingat "iban mualaf" entahlah sampai bila.

No comments:

Post a Comment