Wednesday, December 2, 2009

9 hb April 2007

smakin hari aku dapat trima knyataan yang "iban mualaf" x akan jadi milik aku. ini smua mustahil, spatutnya aku brsyukur krana allah bagi aku suami yang smpurna, walau jahat mcmana pn dia tetap suami aku. dia adalah lelaki yang trbaik yg allah tntukan untuk mnjadi suami aku. apa jua takdir yang mndatang aku akan tmpuh dgn hati yang redha, mgkin dg cara ini allah akan bri aku sdikit ktnangan. lagipn dalam dunia ni x ada apa lagi yang nak aku cari dan kjar. aku dah ada suami, anak dan kluarga yang bhgia. la ni aku nak tambahkan amalan kpd allah aja. itulah azam aku....

"BRAPA BANYAK AIR MATA YANG BRLINANG DI PIPI SEORANG WANITA, BRAPA BANYAK JUGA DRITA DI HATI SORANG IBU DAN ISTRI SMUANYA TRSIMPUL MATI DALAM SATU KATA, PERGORBANAN DAN PNANTIAN. DISITULAH UJIAN DAN CABARANYA. HANYA ALLAH YANG MNJADI PENENTU TERHADAP APA YANG BAKAL HAMBANYA TEMUI DI PENGHUJUNG PENGORBANAN DAN PNANTIAN ITU.

No comments:

Post a Comment