Tuesday, December 1, 2009

30 hb Jan 2007

ya allah bsranya keagunganmu. luasnya dugaan yang kau limpahkan kpadaku, walupn aku mampu mnghadpinya tapi aku pn x tahu samaada aku ikhlas @ x. cuma kau saja yang tahu. ya allah aku pn x tahu samada aku redha @ x. kadang2 aku x boleh trima knyataan. tapi takdir tetap takdir. aku x mampu mlawan takdir yang telah ditetapkan oleh kau. aku mnrima dgn hati yang trbuka walaupn prasaan aku rasa rindu. kadang2 sdih dan geram tapi aku mnusia biasa. pada hakikatnya aku memg x boleh nak lupakan "iban mualaf". aku rindu sangat dgn dia ya allah, tolonglah hambamu ini. ini saja cara untuk aku luahkan prasaan aku, aku tetap lawan prasaan aku trhadap dia. sejak dia balik dari cuti dah lama aku x nampak dia. biarlah dia bhgia brsama fmly dia. tapi pada hakikatnya aku rindu sangat dekat dia, sampi bilalah aku dapat lupakan "iban mualaf"

No comments:

Post a Comment