Monday, November 30, 2009

12 hb Okt 2006

lama gak aku x mnulis buku ni. mgkin sbb aku x ada tkanan sangat. kalau aku trtkan mungkin aku akan mnulis di sini. khidupan skarang macam biasa x ada apa yang indah, tetap macam dulu. idup dgn anak2, ada suka duka, tapi aku x kisah sangat sbb aku dah biasa dgn keadaan ni. sjak ada "budak klinik" dalam hidup laki aku, aku pnah bgtau sorang kawan yang aku x prlukan lelaki dalam idup aku, mgkin dgn klancangan aku brkata2 tuhan tunjukan aku sorang lelaki yang aku gelar "iban mualaf". sejak dari trpandang wajah dia jiwa aku kacau btui. asyik ingat kat "iban mualaf" aja. tapi aku akan cuba lupakan dia. aku x nak kalau suami aku tau. aku x nak hati suami aku trluka. biaralh ia mnjadi knangan dalam idup aku. aku brtpuk sblah tangan saja. aku btui2 trseksa. Ya Allah!!!tolonglah hambamu ini, biarlah dia prgi jauh2 dari pglihatan mata aku. knpa khidupan aku dari thn ke thn smakin kompleks. bnyk angat dugaan idup. bilalah aku nak mati. Ya Allah!!!jika kau rasa aku dah x mampu mnjalani dugaanmu, kau ambillah nyawaku. aku x mnysal jika aku mati muda. kalau hidup lama2 banyak dosa x guna juga pnat eja dapat.

No comments:

Post a Comment