Sunday, November 29, 2009

awal tahun 2005

aku rasa sunyi la ni, walaupn aku punya kluarga yang bhgia, anak2 dengan tlatahnya, suami penyayang aku sndri x tau knpa harus rasa sunyi.kadang2 aku rasa sangat sayu. suami aku x pnh prcaya dengan apa yang aku buat, dkt pjbt aku x ada kawan yang boleh brkongsi masalah, nak kongsi dengan suami dia x boleh jadi teman yang baik pada aku, dia hanya sekadar suami shja.kadang2 aku sndri x tau cara suami aku brfikir. nak pcya dgn aku jauh skali, sntiasa pikir yang ngtif tentg aku. mungkin dia kurang sayang dengan aku. aku jenis seorang yang memendam rasa, apa yang terjadi aku akan simpan dalam hati. aku x pnh kcil hati dgn apa yang suami aku buat, sebab aku rasa aku x ada hak untk brkcil hati. aku redha dgn apa yg trjadi sbb ni adalah jalan yg aku pilih. mungkin aku dilahirkan untk kna marah dgn kluarga n suami sndri. dari kcil sampai aku dah ada anak, asyik kna marah eja. x pnah nak dgr pnjlasan dari aku. suami slalu pikir yang ngtif tntg aku.mgkin sbb aku x pnh jadi seorg istri yang baik.

No comments:

Post a Comment