Sunday, November 29, 2009

20 hb nov 2005

wujudnya "budak klinik" trjawab pada malam tadi. suami aku cakap dia hanya brkawan dgn "budak klinik" untk mnyedarkan aku. senag aja org lelaki ni nak lpaskan diri. dari dulu x pnah nak salahkan diri sndri. kalau call 1-3 pagi dan bringgit2 tu apa dia????orang brcinta aja yang buat mcm tu. malam tadi aku cuma dgr luahan hati suami aku. kalau dia rasa kcwa, trluka, kcil hati, aku ni brtambah2lah lagi. skurangnya dia ada tman nak mlpaskan masalah tapi aku tlan bnda yang pahit ni sorang2 x ada orang nak bantu. biarlah dia hidup dgn "budak klinik". kalau dia rasa "budak klinik" boleh bagi khidupan atau layanan sebagai istri yang smpurna. dalam hal ni suami aku btul sgalanya. skarang ni pn kasih-sayang dia dah bagi kat "budak klinik" aku dah x layak untuk disayangi. Ya Allah!!!!kau bantulah hambamu ini. aku rasa dalam rumahtangga aku x ada apa2, aku rasa kosong sgalanya. aku x kisah kalau suami aku x nak snyum, suami aku nak sepak trajang aku pn x apa. tapi aku x boleh trima yang dia dah mnduakan aku sedangkan Allah marah manusia mnyukutukan dia, ini lagi aku manusia biasa. "budak klinik" seorang wanita yang bahagia masa kini sbb dapat kasih-sayang dari suami aku. biarlah dia bahagia.aku redha ya allah!!!!

No comments:

Post a Comment