Monday, November 30, 2009

28 hb Okt 2006 siri 1

hari ni aku duk umah soarng2. suami aku dan ank2 dah balik kmpg untk braya. boring x wat apa pn. aku kmas umah. dah lama aku x kms umah. duk bandar "M" dah stahun lbih, baru kali ni aku mngmas umah. rasa x sabar nak jumpa laki aku n anak2. bila dipikirkan aku rasa bangga sbb laki aku sudi jadikan aku istri dia. laki aku banyak mngjar aku, walaupn kadang2 dia lbih bnyk mnyakitkan hati aku dan x pnah bri prhatian trhadap aku. tapi aku ni jnis yg x kisah sangat. kalau nak diikutkan kesalahan aku pn banyak. aku asyik ingat kat "iban mjualaf" saja. aku pn dah x tau nak buat mcmana. aku dah cuba nak lupakan dia. tapi smakin aku cuba lupakan "iban mualaf" smakin kuat aku ingat kat dia. Ya allah!!knpa aku x boleh jadi kawan dia. aku x ada niat pn nak rosakan rumahtangga dia. cuma nak jadi kawan untuk bri nasihat. aku tetap mnunggu hari itu. aku asyik tringat kat "iban mualaf" aja. aku x taulah kalau dia ada tringat dkt aku atau x. tapi naluri aku kuat mngatakan yang dia juga ingat kat aku. kadang2 aku rasa trlampau mgharap bnda yang x akan jadi milik aku. hari ni smua umat islam mnyambut hari raya aidilftri. pagi2 ni aku tringat dkat "iban mualaf". aku rasa dia msti tgh happy dgn fmly mntua dia. sbgai umat islam aku tetap mndoakan kbhagian dia brsama wife dia. "LAGI MUDAH KITA MNERIMA TAKDIR, LAGI MUDAH KITA TRUSKAN HIDUP INI.

No comments:

Post a Comment