Monday, November 30, 2009

19 hb Jun 2006

pagi ni aku x tau knapa hati aku resah sangat. Ya allah kau kuatkanlah iman aku, smangat aku sbagai seorang ibu dan istri, walaupn aku sndri x tau sampai bila aku akan brglar seorang istri. kadang2 idup aku pnuh dgn kbosanan dan sunyi. smuanya ada. aku pn x tau lah sbb apa. skarang ni aku mls nak fikir banyak2. yang ada dalam kpala aku hanya nak2, yang lain2 aku x nak ambil tahu. pasai laki aku aku x payah sibuk2 pikir psai dia. dia bukn ingat aku sangat, yang dia ingat kat "budak klinik". itulah pmpuan yang ada dalam hati dia. aku ni mnyusahkan dia aja. sjak wujudnya "budak klinik" dalam hati laki aku, aku rasa hidup aku brtambah sunyi, entah bilalah aku nak mati. biarlah mati cepat2 sikit. ramai org akan happy kalau aku mati, trutama laki aku. skurangnya dia boleh kahwin dgn "budak klinik". kira dah x ada halangan. Ya Allah !!!ya tuhanku bsar sangat ka keslhan yang aku buat hingga kau bagi aku dugaan sbsar ni. knapalh idup aku smakin hari smakin bosan dan sunyi. tolonglah hambamu ini ya allah...aku x pnah salahkan suami aku @ "budak klinik" sbb trjadinya masalah dalam rumahtangga aku. aku x pnh salahkan sesiapa. memag aku tau ia salah aku, tapi kadang2 aku trkilan takdir idup aku bgini jadinya. walaupn hakikatnya aku tau seseorang manisia itu takdirnya telah ditentukan sejak ia brada dalam rahim ibunya lagi......

No comments:

Post a Comment