Sunday, November 29, 2009

28 hb Dis 2005

aku baru aja habis cuti. nak kata hati aku tnang x jugak, kadang2 aku rasa hidup aku skarang x ada apa2 yang indah. aku truskan hidup ni pn sbb anak2. suami aku dah sayang orang lain. memg dia cakap sayang dkat aku, tapi aku sndri x pasti samada btui atau x, aku susah nak pcaya kat dia la nie. sbb dia pnah hancurkan kprcayaan yang aku bri. skarang ni aku banyak sangat pikir. kadang2 aku rasa sakit sangat kpala ni. aku x pnh mare suami aku @ "budak klinik" malah aku marahkan suratan takdir yang tntukan pjlanan hidup aku mcm ni. apa salah aku. sampai mcm tu khidupan yang ditntukan illahi. aku takut satu ari nanti suami aku btui2 kahwin dgn "budak klinik". tapi aku kna brsdia dari skarang. aku yang izinkan mrka brsama jadi aku kena redha dan tanggung akibat daripada kputusan aku. aku tetap mndoakan kbhagian mrka.

No comments:

Post a Comment