Sunday, November 29, 2009

Pertengahan tahun 2005 siri 1

kadang2 aku sndri kcwa dengan sikap suami sndri. suami aku pnh kata dan tgur aku macam2 aku kna buat pgrbanan, tapi sapa yang nak brkoban untk aku??? anak dan suami aku sanggup ka nak brkobn untk aku???kadang2 dgn org lain bukn main msra lagi tapi dgn aku istri dia sndri srius aja. aku jadi takut dgn suami sndri, kalau kat kmpung dia x yah ckplah, kalau aku brsuara ada aja yg x kna. kadang2 ckp sikit kna marah. duduk kjap x blh, bila balik kmpg aku tau kna duduk kat dapuq aja. kadang2 aku rasa nak rehat gak. nak brbual tapi diprlinya, kna jeling. snag cite smuanya srba x kna. aku dikenali sbgi pndiam oleh ipar2 aku. dgn sikp suami aku, aku jadilah lagi pndiam. nak cakap pn takut. sedih memg sedih, simpan dalam ati ajalah nak wat mcm mana. satu ari iprq aku wat knduri, aku pn kna ikiut, walau balik hari aku rasa pnat, lps tu aku nak pi sminar lagi kat utara. aku minta kbnaran suami x nak ikut, suami surh ikut gak sampi umah dah lewat, tiba kat tmpt sminar aku jatuh sakit, dalam pjlanan aku pikiq, kenapalah seskli suami aku x boleh nak buat kputusan yang mgmbirakan aku. alasanya kalau aku x ikut nanti org tanya dia x leh jawab. padahal dia blh cakap aku nak pi sminar kat utara. susah sangat ka!!!!!!

No comments:

Post a Comment