Sunday, November 29, 2009

19 hb nov 2005 siri 1

malam tadi aku btui2 rungsing. aku x dapat melelapkan mata. dah pagi pn masih banyak yang aku pikirkan. mungkin trlalu pikir sampai aku trtido masa sndri. aku sdar2 dah pagi. pagi ni pn aku rasa sakit kpla dgn masalah yang mnimpa rumahtangga aku. mampu ka aku hadapi smua ni. stipa bnda yang aku lakukan samaada masak, layan anak, tguk TV kpla aku asyik tringat sms yang "budak klinik" hantar dkt suami aku. Ya Allah!!!!berilah hambamu ini ptunjuk......kau kuatkanlah iman aku.....kadang2 aku cuba pujuk ati aku dgn mgatakan mgkin kawan dia yang ada hubungan dgan "budak klinik" dgn mggunakan hp suami aku, tapi hati aku mrasakan tidak sbb suami aku x suka orang pakai barang dia. sdangkan dgn istri sndri pn x boleh, nak pinjam pn kna minta kbnaran. apalah salahnya kalau seskali x payah minta kbnaran. salah ka cara aku. suami aku pnh baca diari yang aku tulis dan dia tau aku "sunyi" tapi aku x pnh ambil ksmpatan untk mewujudkan org ktiga dalam hunungan kami. tapi dia, aku kurang bagi prhatian trus dia pilih untk hidup dgn "budak klinik". harapan aku supaya "budak klinik" dapat bri prhatian spenuhnya dekat dia. aku tetap mndoakan kbhagian mreka. kalau masa blh diputar balik, aku x akan pilih dia jadi suami aku sbb dalam hubungan kami dia bagi "budak klinik" wujud. aku harap aku tabah mghadapi hari2 mndatang.

No comments:

Post a Comment