Monday, November 30, 2009

8 hb Feb 2006

aku dah pikir masak2 biar apa pn yang trjadi aku x akan ambil tahu tntang hubungan suami aku dengan kekasih dia, biarlah mreka happy. aku akan truskan idup ini. skarang ni kbhagian bukan milik aku, tapi milik anak2 aku. aku nak mreka gmbira, aku x akan tguk sms dalam hp suami aku lagi. biarlah smuanya mnjadi knangan pahit dan pgjaran yang brmakna dalam idup aku. aku hanya tunggu mereka diijabkabulkan saja. aku dah brsdia dari awal. mgkin aku ni dah ditakdirkan untk hidup mndrita spanjang hayat. mgkin idup aku skarang hanya untuk anak2. pada zahirnya suami aku memg x pnah abaikan kami. tapi pada hakikatnya aku x pnah dapat miliki hati dia. kasih sayang suami aku hanya untk kekasih dia. aku ni cuma mnumpang kebahagian suami aku dan anak2 aja. tapi aku brsyukur skurangnya anak2 sayang kat aku.

No comments:

Post a Comment