Sunday, November 29, 2009

18 hb nov 2005 siri 1

apalah salah aku hingga rumahtangga aku diuji bgini. aku sedar tuhan hanya menguji hambanya, jika hambanya mampu menghadapinya. tapi aku x stabah tu. hari ni aku semak bil hp suami aku, memang banyak no hp "budak klinik". kadang2 sampai bringgit2, kcwanya hati aku.knpa dia x nak trus trang, dia knal dgn "budak klinik" tu dah lama, aku tguk bil bln 9 lagi dia dah knai "budak klinik" tu. Ya allah kau kuatkan lah iman aku.hari ni aku btui2 kcwa. aku dah jadi tawar ati dgn suami aku. dia cakap dgn wujudnya "budak klinik" mgkin boleh mbantu aku mjlankan tugas, sbb aku kurang bri prhatian dkat dia. tapi pnah ka dia trfikir, pnah ka dia bri prhtian kat aku. aku asyik dgn anak2 aja. mgkin sbb aku ni x brapa crewet hal-hal tu. kalau banyak masa suami aku lbihkan kluarga dia. aku pnah trasa yang aku ni no 10, tapi aku x pnh kcil ati. ya allah!!! kau brkatilah hidup aku di kmudian hari. aku x prnah ungkit untuk diberi macam2. apa yang suami aku buat aku stuju aja. walaupn pada hakikatnya aku x rela dan trpaksa. aku btui2 rasa trtkan dgn keadaan ini. dulu aku slalu sakitkan hati org. hari ni org yang aku sayang akan melukai hati aku buat slamanya. aku rasa x mampu nak hadapi dugaan ini. aku rasa aku memerlukan kawan untuk kongsi masalah ini.tapi itu smua x ada.

No comments:

Post a Comment