Sunday, November 29, 2009

TAHUN BARU 16 hb Jan 2006

sjak aku tau laki aku ada org lain aku x pnh rasa happy. hati aku x pnah tnang. aku rasa khidupan aku x macam dulu. skarang sgalanya hambar x ada apa2 yang indah. nak kata x bahagia, aku bhgia sama anak2 entahlah, mgkin kalau org tguk aku happy, tapi pada hakikatnya aku x pnah gmbira. knpa khidupan aku jadi mcm ni. truk sangat ka aku??? kpala aku jadi srbut. 2 minggu dlm bln januari ni suami aku pi kursus, kadang2 rasa rindu dkat dia. tapi bila pikirkan dia rindu kat org lain aku buang ingatan aku pada dia. kadang2 nak gak hantar sms tgh mlm dkat dia, tapi bila pikirkan dia rindu dkat org lain dan bukn sms aku yang ditunggu, rasa macam buang duit aja. kalau blh aku nak buang jauh2 prasaan aku dkat dia. biarlah dia hidup bhagia dgn "budak klinik". la ni aku cuma nak pikir anak2 aja. yang lain aku nak tolak tpi. dulu kalau aku gaduh dgn suami aku, aku masih bolh happy, tapi skrang lain walaupn kami dah kurang brselisih faham, aku x prnah happy. dulu aku bagi kasih-sayang dkat dia 100%. bila dia hancurkan hati aku, jadi kasih-sayang aku tinggal 1% aja. aku truskan hubungan ni pn sbb anak2. kprcayaan aku untuk suami aku langsung x ada 0%. suami aku kna trima hakikat yang hati aku dah hancur brkcai disebabkan prbuatan dia. kalau satu ari nanti dia nak tinggalkan aku pn aku dah brsdia. lagipn sblum ni pn anak2 banyak aku uruskan. jadi x ada apa2 masalah aku blh trima dan bljar brdikari.

No comments:

Post a Comment