Sunday, November 29, 2009

19 hb nov 2005 siri 2

ptg ni aku trbaca lagi sms yang dihantar "budak klinik" kpd suami aku. aku tahu ptg ni laki aku ada exzam. aku sngaja x nak ucapkan slmt brjaya sbb aku tahu "budak klinik" akan mgucapkan dulu. mgkin la ni laki aku bahagia dgn adanya prhatian dari "budak klinik" , tapi mgkin dia lupa di sbalik kbhagian dia brsama"budak klinik" ada org lain yang mndrita. biarlah dia dgn khidupan dia brsma "budak klinik". bila laki aku nak bgtau tentang hubungan dia dgn "budak klinik", adakah dah nak khwin baru bgtau. suka2 dia aja mainkan prasaan aku. Ya Allah!!!knpa aku dihukum sbgini. macamana aku nak tmpuh hidup yang akan mndatang. prkhwinan aku baru mnjangkau 4 tahun, usia baru stgah jagung. blum matang tapi dah diduga dgn ujian yang bsarq. aku slalu brangan2 mlihat anak2 yang akan mbsar dpan mata aku shingga mrka bkluarga, rupanya impian aku brkcai, mgkin msyrakat akan memandang serong trhadap aku.mgkin mrka sangka aku pnybab krtakan rumahtangga kami. orang x akan salahkan suami aku sbb dia trknal dgn sopan santun dan kbaikan yang amat sangat. macamana aku nak hadapi keluarga aku. bagi aku kluarga laki aku tntu akan mnyokong kputusan dia untuk khwin dgn "budak klinik", mgkin bagi mrka akulah yang brsalah. aku x akan bgtau kluarga aku. biarlah keadaan yang akan mntukan shingga mrka tau sndri

No comments:

Post a Comment