Sunday, November 29, 2009

9 hb spt 2005 siri 1

aku rasa sdih sngt ari ni, suami aku dah x nak tgur aku lagi, silapnya aku pinjm duit dia RM 50 tanpa kbnaran dia,apa salah aku, niat aku cuma nak pinjm ajabukn nak curi. aku saja x nak bgtau dia, nanti dia bnyk soal. aku tau itu duit dia. apa salah aku smpi dia x tgur aku brhari2.kalau suami aku ada pmpuan lain biarqlah, aku x kisah janji dia bhgia. aku ni dah biasa mndrita aku akn pikir psai anak2 aja. ada skali tu dia balik kmpg dgn anak2, aku x ikut marah dia brhari2. dia ckp aku x blh idup susah dgn dia. dia ckp anak lelaki ada tnggunjawab dgn kluarga. dia suruh aku tau smua tu. suami aku cakap kalau balik kmpg aku, aku x layan dia, aku x pndai bhgiakan dia dan mcm2 lagi. suami aku x pnh tau tntg isi ati istri dia. yang dia tau pasal anak2, diri sndri dan yg paling pnting fmly dia. "mana tau umur aku x pnjg dan aku nak suami aku tau ""kalau dia pikir dia ada fmly aku pn ada fmly, kalau dia nak balik kmpg aku pn nak balik kmpg, aku memg tau lelaki ada tnggungjawab dgn fmlynya walaupn dah khwin, tapi x boleh kan dia pikir bukn dia sorg eja lelaki dalam flmy dia. aku dapat balik kmpg bila dapat cuti lama, itupn dah ptghn tahun. aku pn rindu gak nak jumpa adik2 aku.

No comments:

Post a Comment